AfterRide

Alla inlägg under november 2011

Av alma ljungberg - 15 november 2011 20:29

Halloj folket!Red Misty idag det gick super duper bra. Red Lovisa och Carolynn. Red ut på grusvägen till "svängen"Skrittade och travade , red själv hela passet när vi kom in på tid bananSkrittade vi och taravde lite ridvägar och ökningar och minskningar.Vi till och med galopperade för första gången. Hon har aldrig galopperat med ryttare innanHon lyssnade riktigt riktigt bra för hjälperna Hon hade ganska stor och stutsig galopp nu i början innan man gar vant sig. glopperade vi både vänster och höger varv.Älskar dig Misty <3<3<3 // Matilda <3

Av alma ljungberg - 14 november 2011 12:14

Hej alla!Visst är jag duktig och bloggar i skolan.Fy på oss som har varit jätte dålig på ätt uptadera Alma har vunnit SM och jag har suttit bänkad framför datan så har verkligen inte haft tidKram Matilda

Av alma ljungberg - 12 november 2011 20:13

hej alla idag när jag gick runt och kollade i affärerna så letade jag stövlar för jag behöver ett par nya så det blev ett par mountain horse supreme high rider.


 

Av alma ljungberg - 12 november 2011 17:17

Förlåt att jag inte har hunnit blogga men har haft fullt upp hela dan. Först åkte vi till helsingborg på SM lite för tidigt men men. När jag gick banan såg jag att den var väldigt teknisk och svår. Atlas kändes super och han hoppa som en gud och jag kom runt på den svåraste banan jag har hoppat med 4 fel. asså jag har världens bästa ponny

första kvalet!

  

första kvalet  

 

andra kvalet

 

andra kvalet

 


andra kvalet

  fina Atlas

Av alma ljungberg - 11 november 2011 18:24

har precis kommit in nu har tvättat Atlas och smörjt innan det hoppade jag första kvalet och han var grymt fin. han hoppade som en gud och allting kändes perfekt. men nu gör jag inte så mycket mer än att kolla datan. Men ska snart äta och sen bler det att kolla lite tv.

bild från förklassen.

 

Av alma ljungberg - 11 november 2011 15:14

statistiken blir bara högre och hörge och vi får mer läsare , vilket jag tycker är jätte kul .

Men jag tycker att ni komenterar dålig...!:D'

vad vill ni läsare att vi ska skriva om mer ? t.ex vardag , hästarna mm.

/Matilda :D

Av alma ljungberg - 11 november 2011 10:20

hej alla nu har jag hoppat förklassen i helsingborg och han var kanon fin. nu är jag hemma igen och mockar eftersom vi har ganska nära så.annars har jag inte gjort så mycket mer. bloggar senare.


ses/ alma

Av alma ljungberg - 10 november 2011 21:07

heyyy!:D

Har inte så mycket att säga om idag först skola sen landskrona. Och nu sitter jag här farmför TV & Datan , lika så typ varje kväll , hehe.

Ska inte göra något speciellt imon heller.
Det har varit en rikigt chill vecka asså , först höstlov , måndag skola , tisdag & onsdag lediga och torsdag fredag skola.

Kramisar
/Matilda

Presentation


Hej!
Vi är två tjejer på 13 & 14 år , hästar är såklart vårt intresse , här på blogggen kollaer ni att få läsa om framgångar och motgångar.

Fråga mig

1 besvarad fråga

Omröstning

Vad vill ni se mer av i vår blogg?
 bilder
 tävlingar
 tränigar
 allt möjligt
 vår vardag

Kalender

Ti On To Fr
 
1
2
3
4
5 6
7 8 9 10 11 12
13
14 15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
<<<
November 2011 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards